יום שישי, 14 בינואר 2011

קלין סוד


סדרת Pure zone של לוריאל

השליח מלוריאל עשה אצלי בתחילת השבוע ביקור בהפתעה. זה קצת מרגש הצלצול הזה בדלת כשלא מחכים לאף אחד ועוד שליח, מי שלח אותו..? מה הוא הביא איתו..?

באמת מה?
  1. ג'ל רחצה לטיהור עמוק עם מברשת סילקון.
  2. מי פנים בתוספת אבץ למראה מאט.
שניהם מסדרת  Pure zone של לוריאל.

האמת, הוא הגיע השליח בדיוק בשבוע הזה שהפנים שלי יצאו מאיזון הורמונלי, זה קורה לי מידי פעם, יותר מדיי פעמים לדעתי. 

ניסיתי ו...

ג'ל לטיהור עמוק
 מגיע עם מברשת סיליקון גמישה והוראות הפעלה, נצמדתי להוראות והיו תוצאות (וגם חרוז).
צריך לשחרר את מברשת הסיליקון מהבקבוק אליו היא מחוברת, להניח טיפה מהג'ל על המברשת ועם המברשת להבריש את הפנים בסיבובים קלים.
האמת? היה מגניב. המברשת עד כמה שהייתי סקפטית לגביה היתה מאד נעימה לשימוש, היא גמישה מאד מגיעה בקלות לכל מקום בפנים (גם לכנפות האף) והכי חשוב, אחרי הכל, נראה כי ירדה שכבת הלכלוך מהפנים והעור התחדש.  הריח, לא להיט (מזכיר אפטר שייב זול) ועדיין, מכיוון שלא מדובר בבושם שנשאר אלא בג'ל שנשטף ובמוצר שכן עושה את העבודה ובעור שלי, הלא מאוזן, מצאתי את עצמי משתמשת בו שוב ושוב (כל מקלחת).

מי פנים למראה מאט
באמת שאהבתי, גם הריח בסדר. רשום על מי הפנים בין היתר, "מסייע בטיפול נגד פצעונים" וואלה עובד. התבשל לי פצעון אדום (מניאק) שלא התפתח לשום מקום אחרי יומיים של שימוש בתכשיר.

מה בסדרה, איפה ומבצעים 
  • 3 תכשירים לניקוי עור הפנים המטפלים בעור שמן עם נקודות שחורות ופצעונים.
  • בחודש ינואר 2011 מוצרי סדרת פיור זון יימכרו ב-44.99 ₪ במקום ב-74.99 ₪.
  • להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר לצרכן ובפרפומריות.

לאתר שלי-איפור

3 תגובות:

  1. נראים אחלה מוצרים ואם לא היו של לוריאל הייתי רצה לקנות..

    השבמחק
  2. אהלן לימור
    המוצרים לדעתי מעולים, יצא לי לבחון אותם ב"זמן אמת" והם פשוט עובדים, גם המחיר סביר.
    אולי תפסיקי להחרים?:)

    השבמחק
  3. אין על המוצרים של לוריאל. תמיד יודעים מה אישה צריכה כדי לטפח את הגוף שלה. תודה רבה על סקירת המוצרים, בהחלט עושה חשק

    השבמחק