יום שבת, 18 בדצמבר 2010

היום הזה



לקום בבוקר להרגיש טוב.
להרגיש שזה היום שלי, לדעת בוודאות שאף אחד לא יכול להרוס לי את היום הזה.
לדפוק הופעה, לתת באיפור, ביום הזה רק שפתון אדום יספיק.
להכנס לאוטו.
להדליק רדיו, השירים שמתנגנים ביום הזה במיוחד עבורי.
להגביר ווליום, לפתוח חלונות, להצית סיגריה, לשחק אותה ערסית. לייט.
לפגוש ברמזור נהג ממין זכר, להפתיע אותו ברייס, לשמוע את המנוע, לנצח אותו.
לפגוש אותו שוב ברמזור הבא, הפעם מוכן, כעת הוא מנצח אותי גם באינפנטיליות.
לצחוק, להנות מהיום הזה.
לקבל טלפון.
אדם עם קול נעים מציג את עצמו בשם איציק, מוודא שזאת אני, אומר שאני לא מכירה אותו
שהוא נהג והוא דרס את הילד שלי, לשמוע את הילד בוכה ברקע...
לעבור למצב אוטומט.
לנסוע בלי לדעת לאן ואיכשהו להגיע לכתובת.
למצוא את הילד מדמם, מבוהל, סביבו התקהלות של אנשים זרים, חלקי אופניים

ושיניים  זרוקים במקום, לראות שהנהג מבוהל לא פחות ממנו.
ואני?
לפנות אותו באמבולנס, להמתין למשטרה, לקחת אוויר.
להבין שהיה נס גדול.
לא. אף אחד לא יהרוס לי את היום הזה.


לאתר שלי- איפור מקצועי

15 תגובות:

  1. וואו, איזה טוויסט מבהיל ליום שנראה שאכן התחיל באופן מושלם...
    ללא ספק, היה לכם כאן נס גדול!!!
    מקווה שהילד (ואת, כמובן) מרגישים טוב.
    תשמרו על עצמכם!

    השבמחק
  2. לבנתוש
    לילד שלום וגם לאמא, כן:)
    שומרים על עצמנו.
    לפעמים, זה לא תלוי רק בנו...

    השבמחק
  3. העברת בי צמרמורת בכל הגוף.

    אני מאחלת לילד מכל הלב, המון בריאות ורפואה שלמה
    ושולחת לך חיזוקים וכוח מרחוק.

    שתדעו רק בשורות טובות.

    השבמחק
  4. בדיוק כמו מעיין, צמרמורת בכל בגוף, העיניים שלי הפסיקו לעפעף לרגע...
    הסיפורים האלה הם תמצית כל החרדות שלי, נס גדול, מאחלת לכם בריאות, שלווה ונחת. אמן לכולנו.

    השבמחק
  5. או מיי גוד...אלוהים שישמור.
    רק בריאות החלמה מהירה והמשך רגוע יותר...

    השבמחק
  6. אויש מותק....אני כל כך שמחה שזה נגמר בנס. טוב שככה ולא אחרת. פחד אלוהים-לגמרי תמצית החרדות של כל הורה:-(((
    רק בריאות יקירה! |חיבוק ענק|

    השבמחק
  7. אלוהים איך הבהלת אותי
    שמחה לשמוע שהכל בסדר
    איך זה קרה?

    השבמחק
  8. נסע רוורס ברחוב הולנדי ופגע בו.
    ייתכן ו..
    1. דיבר בטלפון
    2. נסע אחורה והסתכל קדימה
    ועוד כמה אפשרויות..

    השבמחק
  9. נפלא שנגמר כך בנס וכל הכבוד על החיוביות. מאחלת החלמה מהירה ביותר ושלא יקרו דברים מסוג זה יותר לעולם.
    מקווה שהוא ישלם את רופא השיניים ושאר ההוצאות הנלוות וכמובן החלמה מהירה שוב- אכן תמצית כל החרדות.
    רק אושר ודברים חיוביים עם הילדים שלך ושלא תצטרכי לעבור חוויה דומה אפילו בעתיד.

    השבמחק
  10. הרמוני תודה.
    זה ככל הנראה חלק מלגדל ילדים
    חבילת "הכל כלול" :)

    השבמחק
  11. וואו. קודם כל- כל כך שמחה לשמוע שזה נגמר ככה ולא חמור יותר.
    ומעבר לזה, כל הכבוד על הגישה :) לא יודעת אם הייתי מצליחה לחשוב בצורה כזו אחרי אירוע כזה.

    רק בריאות

    השבמחק