יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

מסימני הגיל


אוטוטו יש לי יומולדת (פעם כשנולדתי זה היה בחורף) יומולדת זה גם זמן של הרהורים, בטח ובטח כשמתקרבים לגיל ארבעים, ואני, יש לי עוד כמה שנים או אם להיות יותר מדוייקת שנתיים. אבל מי סופר.
אז מה, מה קרה?
קפצתי לירושלים, בחניה במדחנים גיליתי שיש לי רק כסף גדול, עצרתי מישהו שעבר ברחוב לשאול האם יש לו כסף קטן לפרוט, והוא מחפש בארנק ואנחנו משוחחים ומחליפים כספים ואז אנחנו מגלים שזה הוא וזאת אני, בני אותה כיתה... ילדות שלמה. לא זיהיתי אותו ו...כן (נכון) גם הוא לא זיהה אותי.
כולה כמה שינויים.
כולה כמה שנים וסימנים.
כולה כמה תובנות.
שמתי לב שאני רואה את השנים שעברו הכי הרבה כשאני פוגשת חברי ילדות, כל פעם מחדש אני מופתעת, במקום ילדים אני רואה אנשים, רואה עליהם את השנים ומבינה לבד.
 בתור אחת שאף משבר  או משברון לא פסח עליה אני מחכה לו, לזה של ארבעים, אין מצב שהוא יתפוס אותי לא מוכנה, עם כל הניסיון שיש לי, אני מאגפת אותו מהפינה.
לגמרי מבינה את המשפט להיראות כמו בגיל עשרים עם שכל של גיל ארבעים. מקובל עליי.
נו באמת מה יותר חשוב ?
יש לי 2 שערות לבנות. ספרתי. לא מחנטרשת.
יודעת (כבר) להפריד בין עיקר לטפל (בדרך כלל).
 (עדיין) רבה עם אחותי כמו שתי ילדות קטנות.
את ההריונות רואים על הפנים. צירים משאירים סימנים (או חריצים).
נראה לי שעליתי על העניין הזה עם הגיל, אם לסכם את זה ככה בשורה אחת, זה בסה"כ כל התחזוקה - עבודה קשה, זה לא כזה נורא, כולה עוד משימה.

  •  מי הגאון שחשב שיומולדת זה הזמן הטוב ביותר לשלם קנס של 400 ש"ח בעבור חידוש הרישיון לנהוג?
  • מוזמנת להצטרף להגרלה רוצה שאנל במתנה
לאתר שלי - איפור

7 תגובות:

  1. מזל טוב בובה.
    אולי בת ארבעים, אבל שווה, עם נסיון ורק עם שתי שערות לבנות :-)

    השבמחק
  2. תודה, תודה מותק
    מתקרבת לארבעים כן:)אני מבקשת לדייק ביום בשעה ובשנה. נכון לרגע זה אני 37 אבל (שוב) מי סופר..:)
    איפה את בהגרלה? צריכה הזמנה אישית?

    השבמחק
  3. טוב, יש לך עוד שלוש שנים לעוד שתי שערות לבנות.. ;-)

    אני בדרך כלל שמחה להשאיר את המתנות הנפלאות בהגרלות לאחרות. אשתדל גם להרים הגרלה בקרוב מאוד.

    השבמחק
  4. טוב כרגיל את כותבת מקסים!!סיגל

    השבמחק
  5. מזל טוב שוב:)
    אהבתי את הפוסט..אני צעירה ממש אבל כבר רואה תסמינים של זיקנה:)
    ליטל

    השבמחק
  6. ליטל
    תודה שוב.
    גם אני צעירה. מה, לא?:)

    השבמחק