יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

רוצה שאנל במתנה?

שאנל במתנה

בקרוב יש לי יומולדת. 
 מי שקוראת את הבלוג שלי יודעת שמעולם, בחיים, אף פעם, נבר אבר לא חגגתי יומולדת לבד...
אי לכך ובהתאם לזאת, אחת מן הקוראות תוכל להצטרף לחגיגה שלי ולהתחדש במוצר יוקרתי
ושווה של שאנל.
ברוח יום ההולדת בחרתי להשאיר זאת כהפתעה.
ב-9.12.10 יום ההולדת שלי, אני אפתח את המתנות שלי, ואחת מן הקוראות תקבל ממני את מתנת
השאנל שמחכה לה בתוך השקית שבתמונה למעלה.
  הולך?
כל מה שצריך לעשות הוא פשוט וקל.
  • להצטרף כעוקבת לבלוג, למעלה בראש המסך משמאל. 
  • להשאיר תגובה לפוסט זה+מייל.
  • מי שרוצה להיכנס פעמיים להגרלה צריכה גם לפרסם את ההגרלה בדף הפייסבוק שלה ולעדכן אותי בתגובה.
בין המצטרפות כעוקבות בין התאריכים 24.11.10 עד  8.12.10 בחצות תוגרל המתנה.

לאתר שלי - איפור

103 תגובות:

  1. מצטרפת להגרלה!
    izharuthie(@)gmail(.)co(.)il
    תודה רבה!

    השבמחק
  2. אחלה הגרלה !! (:
    המון מזל טוב ליום הולדתך, מקווה לחגוג אתך.
    3>

    השבמחק
  3. מצטרפת גם להגרלה!
    rotem.str@gmail.com
    ושיהיה לך המון המון מזל טוב לכבוד יום הולדתך!

    השבמחק
  4. היי אורית- ידעת שנועם גם חוגג איתכן?!
    מצטרפת להגרלה.
    המון מזל טוב וכל הכבוד על היוזמה- שיהיה בהצלחה!!!!
    leba@013.net

    השבמחק
  5. ברור שאני רוצה שאנל!
    וגם הצפתי בפייסבוק
    אוהבת הפתעות!
    בהצלחה לכולם!

    השבמחק
  6. יום הולדת שמח לך אושר ,בריאות והרבה מהם .....
    mikey.e.26@gmail.com
    עקבתי,הגבתי פייסבקתי :)

    השבמחק
  7. מזל טוב!!!!
    שיתפתי בפייס (בזכות קורין)...

    השבמחק
  8. הייי אורית...
    זה גם גם תאריך יום ההולדת של גיסי :)
    נרשמתי כעוקבת שיהיה לך הרבה מזל טוב...
    המייל שלי הוא limoridokubay@gmail.com
    משתפת גם בפייסבוק...
    תודה

    השבמחק
  9. היי אורית החמודה ומזל טוב!!
    שיתפתי בפייסבוק ו- עקבתי כמובן:)
    LITALMAR@WALLA.CO.IL

    השבמחק
  10. המון מזל טוב עד 120!
    עשיתי שיתוף דרך הטוייטר - Shiraz Almog
    מצטרפת להגרלה
    shirazit_al@hotmail.com

    השבמחק
  11. היי אורית מזל טוב! הצטרפתי כעוקבת לבלוג
    mor-le@zahav.net.il
    פירסמתי גם את ההגרלה בדף הפייסבוק!
    בהצלחה לי ולכולם :)

    השבמחק
  12. הוספתי תגובה ומייל =) ופרסמתי בפייסבוק

    netalavin@walla.com

    השבמחק
  13. הצטרפתי כעוקבות לבלוג, שיהיה במזל :)
    1unicorn1@gmail.com

    השבמחק
  14. היי אורית, מזל טוב ליום ההולדת המתקרב. גם אני הצטרפתי כעוקבת וגם "פייסבקתי" וכמובן שאשמח לחגוג איתך. יום ההולדת שלך חל "בדיוק באמצע" בין ימי ההולדת של שני הילדים שלי (שחוגגים ב-7/12 וב-12/12).האימייל שלי הוא: epurit@gmail.com

    השבמחק
  15. היי!! מזל טוב ליום ההולדת!
    איזה כיף לדעת שיש אנשים שחושבים ורוצים לעשות משהו טוב עם השני גם כשזה "היום שלהם" :)

    השבמחק
  16. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  17. אשמח להצטרף,
    nimrody82@walla.com
    מ ז ל ט ו ב !!!

    השבמחק
  18. לא אאחל לך מזל טוב כי זה מוקדם מדי :)

    השבמחק
  19. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  20. מזל טוב. מחכה לשאנל חדש...

    השבמחק
  21. הצטרפתי כעוקבת בטוויטר+ עשיתי SHARE בפייסבוק למבצע. מזל טוב! :) miriamyoskovich@walla.co.il

    השבמחק
  22. בוקר טוב
    תודה לכל המאחלות והמצטרפות:)

    השבמחק
  23. הצטרפתי כעוקבת לבלוג ושיתפתי בפייסבוק.
    המון המון מזל טוב לך!!
    avitalsl@gmail.com

    השבמחק
  24. כאילו שאני מסוגלת לעמוד בפיתוי...

    המון מזל טוב יקירה!

    את הדוא"ל שלי את כבר יודעת

    השבמחק
  25. נרשמתי כעוקבת דרך המייל (liron1002@walla.co.il)

    והכי חשוב - שיהיה לך המון מזל טוב!!!

    השבמחק
  26. מזל טוב ליום ההולדת :)
    אשמח להשתתף בהגרלה ולזכות
    הוספתי כעוקבת דרך המייל
    lilahit.1980@gmail.com
    וגם פירסמתי בפייסבוק :)

    HAPPY BIRTHDAY!

    השבמחק
  27. וואי איזה הגרלה יפה בחיים לא היה לי משהו של שאנל הבושם היחיד שקניתי של שאנל דווקא לא נקנה בשבילי, אז המון מזל טוב ליום הולדת זה ממש יפה שאת חוגגת אותו גם עם אחרים:-)
    המייל שלי:
    talichen86@gmail.com
    פירשמתי גם בפייסבוק:-)

    יום נפלא!

    השבמחק
  28. היי גם אני רוצה להצטרף :)
    האימייל שלי merav999 @ gmail.com

    השבמחק
  29. ננה חחיאשוילי25 בנובמבר 2010 בשעה 12:22

    שלום ועד 120 שנה.ננה.

    השבמחק
  30. ננה חחיאשוילי25 בנובמבר 2010 בשעה 12:25

    ננה חחיאשוילי.
    הנה הכתובת:
    nana64@012.net.il

    השבמחק
  31. וואו איזה יופי!
    עוקבת וזה המייל: zoharm89@gmail.com
    ואני משתפת בפייסבוק

    השבמחק
  32. שיהיה המון מזל טוב בריאות והצלחה בהמשך =)
    המייל שלי: tzlilamir@yahoo.com

    השבמחק
  33. המון מזל טוב :)
    פרסמתי בפייסבוק, נרשמתי כעוקבת והנה המייל שלי:
    miriti@gmail.com
    המון תודה :)

    השבמחק
  34. היי זה גם היום הולדת שלי!!! אני אל חושבת שנתקלתי אי פעם במישהי עם אותו התאריך :)
    המייל שלי הוא: liorapugi@gmail.com

    השבמחק
  35. היי...
    אני שיתפתי בפייסבוק שלי וגם התחברתיכאן...
    אשמח להתפנק בבושם חדש לכבוד בני הבכור שאמור לצאת לאוויר העולם בחודש דצמבר..:)
    הכתובת שלי :
    BALIY1510@GMAIL.COM
    תודה...

    השבמחק
  36. איזה יופי :)) המון מזל טוב!!
    הצטרפתי כעוקבת, המייל שלי avidavid86@gmail.com :)

    השבמחק
  37. מתה להיכנס להגרלה
    nitzaa9@gmail.com

    שיתפתי גם בפייסבוק

    השבמחק
  38. מזל טוב !!
    עוקבת וזה המייל :
    moransapir@gmail.com

    השבמחק
  39. מזל טוב, יש לי יום הולדת שבוע לפנייך, ברור שאני אשמח לקבל מתנה.
    המייל שלי: yaffa.shely@gmail.com
    וגם שיתפתי בפייסבוק

    השבמחק
  40. מזל טוב!!! עד 120, שתהיה לך שנה נפלאה מלאה בהרבה שאנל וכל שאר הדברים היוקרתיים והכיפיים. ((((:
    אני גם קשת, יומולדת עוד יומיים.
    המייל שלי זה
    Natalietoot@gmail.com

    השבמחק
  41. היי
    מזל טוב!הצטרפתי ושיתפתי
    המייל שלי
    efratav7@gmail.com

    השבמחק
  42. מזל טוב.
    הצטרפתי והמייל הוא
    kerenyagil@gmail.com

    השבמחק
  43. המון מזל טוב!!
    נרשמתי כעוקבת ושיתפתי בפייסבוק..
    sapir_i@walla.com
    תודה :)

    השבמחק
  44. שיהיה לך המון מזל טוב!

    arie77422@walla.com

    השבמחק
  45. אני בפנים! המון מזל טוב!
    iros1303@gmail.com
    תודה.

    השבמחק
  46. אחלה הגרלה :)

    shragaeden @ gmail .com

    השבמחק
  47. במעקב בטוויטר ופרסמתי בדף הפייסבוק. מז"ט!!!
    gidiyoskovich@walla.co.il

    השבמחק
  48. ברור שמצטרפת!!שיהיה בהצלחה!!!סיגל

    השבמחק
  49. אשמח להשתתף בהגרלה
    ושיתפתי גם בפייסבוק
    aviram.hayat@gmail.com

    השבמחק
  50. תודה
    למאחלות ולעוקבות החדשות:)

    השבמחק
  51. מצטרפת להגרלה :)

    shelly9393@gmail.com

    השבמחק
  52. מקסים ,איזה יופי ומזל טוב.

    השבמחק
  53. היי, מזלטוב גם ממני. אשמח להיות חלק מהחבורה השמחה שהטצרפה פה להגרלה :-)

    2tsade@gmail.com

    תודה וברכות ממני גלי

    השבמחק
  54. היי אורית מזל טוב . הצטרפתי כעוקבת חדשה . המייל שלי : cdvora@netvision.net.il

    השבמחק
  55. היי,נעים מאוד ומזל טוב!!!
    מי לא רוצה שאנל במתנה?בטח שאני רוצה.
    פרסמתי בבלוג שלי בתפוז:
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1845723&r=1
    mymatanot770@gmail.com
    בהצלחה לכולנו ושבת שלום!!!:-)

    השבמחק
  56. הי
    מזל טוב !!!
    תודה על ההזדמנות , איזו הגרלה שווה .
    Ilonarubin@gmail.com , הצטרפתי ומהיום אני עוקבת .

    ברכות !

    השבמחק
  57. אורית מזל טוב :)
    איזה כייף, גם אני וצה לזכות במתנה!!
    שתהיה שבת שלום
    ובהצלחה לכולם
    עינב אביגן (דגן)
    einavdag@gmail.com

    השבמחק
  58. היי! הצטרפתי כעוקבת וגם פירסמתי את ההגרה בפייסבוק שלי!
    המייל שלי: karinlevi85@gmail.com
    יש לי יומולדת יום אחריך אז אולי תהיה גם לי סיבה נוספת לחגוג :)
    בכל מקרה מזל טוב!!!

    השבמחק
  59. מזל טוב :)
    המייל שלי : ora.latnik@gmail.com

    השבמחק
  60. מזל טוב מתוקה!
    שיתפתי בכל מקום!
    המייל שלי
    morika25@walla.com

    השבמחק
  61. שלום רב
    שיתפתי וגם בפייס
    המייל שלי הוא
    arilev11@walla.com

    השבמחק
  62. הצטרפתי כעוקבת!!
    המייל הוא
    the_sheep1@walla.com
    שיתפתי גם בקיר שלי בפייסבוק 3>
    מזל טוב :):)

    השבמחק
  63. הצטרפתי לרשימת המעקב בטוויטר ושיתפתי בפייס, המון מזל טוב ובהצלחה לכולם!


    1shayy@walla.co.il

    השבמחק
  64. תודה
    למאחלות ולעוקבות שהצטרפו:)

    השבמחק
  65. מזל טוב!!! גם אני חוגגת יום הולדת עוד שבוע.
    הצטרפתי כעוקבת, בטוח יהיה כאן מעניין.
    המייל שלי startsqueens@gmail.com

    השבמחק
  66. היי
    נרשמתי כעוקבת דרך המייל
    המייל שלי:karine.avitan@gmail.com
    גם פרסמתי בפייסבוק
    קרין

    השבמחק
  67. מצטרפת להגרלה: yotambenzur@walla.com

    המון מזל טוב!

    בהצלחה לכולן

    השבמחק
  68. מצטרפת להגרלה, מזל טוב!!
    yaeli.sh1@gmail.com

    השבמחק
  69. אורית,
    שמחה להצטרף ולקבל עדכונים מהבלוג יציר כפייך :))
    מזל טוב ליום הולדתך המתקרב !!
    גל

    השבמחק
  70. היי אורית הצטרפתי כעוקבת המון מזל טוב ליום הולדתך הקרב. דורין
    dorinay@gmail.com

    השבמחק
  71. תודה
    למאחלות ולעוקבות החדשות:)

    השבמחק
  72. שרית נחום ארוילי- פייסבוק
    מזל טוב
    גם אחי חוגג ב9.12
    ואני חוגגת ב5.12
    אשמח להשתתף בהגרלה למוצרי שאנל

    השבמחק
  73. שרית נחום ארוילי
    sarita nahum arvili
    פרסמתי בפייסבוק
    ומייל tiger_sr@walla.com

    השבמחק
  74. הרבה מזל טוב!!!
    inbalbd87@gmail.com

    השבמחק
  75. היי אורית, מצטרפת לברכות ולאיחולים.
    אוסנת חן יומולדת.קום
    כבר מפרסמת את הפוסט גם בפייסבוק.
    osnatchen@gmail.com

    השבמחק
  76. שיהיה במזל
    אתר שלי
    http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=rohi

    השבמחק
  77. הצטרפתי לעוקבים וכתבתי על ההגרלה בבלוג שלי =)
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1847095&r=1
    ingaslonimsky@gmail.com

    השבמחק
  78. מצטרפת להגרלה בשמחה
    גם לי הייתה יומהולדת ב 27/11
    שתהיה לנו שנה קשתית מוצלחת ;)

    השבמחק
  79. חודש דצמבר הוא האהוב עלי כי ב 10/12 חל יום נישואי (ב 16/12 נולד בני) ושאנל...הוא המותג האהוב עלי: יש לי בושם, קרם גוף\ איפור לרוב, לק אחד יחיד ומיוחד (עד הבגדים...)
    מ ז ל ט ו ב ! ! !
    iefrat@netvision.net.il

    השבמחק
  80. הצטרפתי לעוקבים ולהגרלה
    צי ייתן שתפסרי קסמים על האנשים כמו בןושם של שאנk:)
    temper100@gmail.com

    השבמחק
  81. מבצע נהדר!שיהיה לך יום הולדת שמח!
    הצטרפתי ואשמח לזכות!
    תודה!

    השבמחק
  82. בוקר טוב
    תודה למאחלות ולעוקבות שהצטרפו:)

    השבמחק
  83. מזל טוב!בהצלחה :)
    o_amosi@walla.com

    השבמחק
  84. שיהיה לך אחלה מזל טוב!!!
    תעשי חיים
    מצטרפת להגרלה

    lanatoto@hotmail.com

    השבמחק
  85. היי שמי דנה ולי יש יום הולדת ב-5.12 אז ככה שמגיע לשתינו מזל טוב ושניהיה מאושרות בריאות ויהיו לנו הרבה הצלחות.
    גם אני רוצה כמובן להצטרף להגרלה:
    danazarfhti@netvision.net.il

    השבמחק
  86. הי אורית,
    המון מזל טוב ובריאות בגוף ובנפש. אני טוענת שנשים הן כמו ייו אדום - משתבחות עם הזמן. כך גם את בהתאם... מכל מקום אין ספק ששאנל הוא סממן מצויין למושג "משובח" אשמח להצטרף להגרלה. תחגגי בשמחה גדולה. אמירה.
    amira.sgl@gmail.com

    השבמחק
  87. דנה צ.

    חזור לקהילה

    רשימת השיחות
    מי רוצה שאנל?במתנה
    oritas.blogspot.com/2010/11/blog-post_24.html







    תיכנסו תתרשמו ותירשמו.




    הוסף דעתך
    המלץ על דעה זו

    היי אורית כמו שאמרתי פירסמתי בפורום כבר ראיתי שנוצרו צפיות.

    השבמחק
  88. המון מזל טוב!! :)
    גם אני רוצה להצטרך בבקשה להגרלה:
    chedva92@gmail.com

    תודה רבה :)

    השבמחק
  89. מזל טוב!
    הצטרפתי לעוקבים ומעוניינת להצטרף להגרלה-
    blop27@walla.co.il

    תודה! :)

    השבמחק
  90. מזל טוב!
    מצטרפת rona.assouline@gmail.com

    השבמחק
  91. מצטרפת להגרלה :))
    yaelasso@walla.com
    מזל טוב!

    השבמחק
  92. בוקר טוב
    תודה למאחלות ולמצטרפות:)

    השבמחק
  93. הצטרפתי כעוקבת לבלוג, אך לא ראיתי שתגובתי נרשמה. מאת: cheliz1@walla.com

    השבמחק
  94. מזל טוב אורית!
    תודה רבה על ההגרלה השווה! chanel ..
    כמובן שאני רוצה גם להצטרף.
    חנוכה שמח ובשורות טובות!
    nomisht@gmail.com

    השבמחק
  95. מזל טוב♥
    אני רוצה!:)
    חח אאני מקווה שזה לכל גיל אפשרי;)
    אני עוקבת rotem.elb@gmail.com

    השבמחק
  96. מזל טוב מותק
    הצטרפתי!!
    arltw@walla.com

    השבמחק
  97. הצטרפתי
    מזל טוב
    efratav7@gmail.com
    וסליחה אם הצטרפתי פעמיים בטעות...

    השבמחק
  98. מזל טוב! מקווה שיהיה לך יום הולדת מדהים.
    בכל מקרה זו פעם ראשונה שלי פה... נעים להכיר, הצטרפתי לעוקבות ואני מקווה להנות.
    אז אני eynatrl@gmail.com
    או פשוט עינת.
    (אני מנסה לפרסם שוב את התגובה כי היא לא הופיעה לי)

    השבמחק
  99. מי לא רוצה לקבל מתנות של "שאנל"? ניראה כי פספסתי את ההגרלה של השנה, בכל מקרה שיהיה לך יום הולדת שמח, עוד הרבה שנים של בלוג מוצלח. אני כבר אחכה ליום הולדת שלך בשנה הבאה.

    השבמחק