יום שני, 1 בנובמבר 2010

מסקרה של רבלון


Double Twist Mascara

ברבלון משיקים כעת את Double Twist Mascara

"הדור הבא של המסקרות" הגיע עד אליי, לנסות ולספר.
המסקרה מגיעה באריזה אדומה, שמנמנה וקצרה כך

שהיא יכולה בקלות להכנס לכל תיק איפור קטן.
השחור שלה הוא שחור חזק יותר מהרגיל והיא מאריכה
 ומעבה את הריסים בו זמנית, מראה הריסים שמתקבל
הוא מודגש עד מוגזם (בשכבה שניה).

  •  להשיג בגוון שחור בלבד.

  • מחיר: 115 ש"ח

  • כעת יש מבצעי היכרות  וניתן למצוא אותה במחיר מוזל.

לאוהבות הדרמה שיק בריסים.


לאתר שלי - איפור מקצועי
  





2 comments:

  1. אני מאוד אוהבת את הריסים שלי אורכים ועבים. יש לי עיניים כחולות ומסקרה שחורה שכזו מאוד יכולה להטיב איתי. היכן אוכל להתנסות במוצר ולרכוש אותו בהתאם להתרצותי ממנו? איזה מבצע היכרות יש עליו?

    השבמחק
  2. היי
    את יכולה להתנסות במסקרה של רבלון בכל הפארמים
    (ניו פארם, סופר פארם משביר וכ"ו...) בכל מקום בו היא נמכרת יש טסטר ואת יכולה לנסות.
    אני ראיתי אותה נמכרת במבצע סביב ה65 ש"ח (פלוס מינוס) לפני שלושה שבועות.

    השבמחק