יום שישי, 15 באוקטובר 2010

הפרימיירה של הפריימר

פריימר Base Lissante של לוריאל

בלוריאל משיקים החודש את הפריימר Base Lissante.
אליי הוא הגיע עד לבית עם שליח, לדגום ולספר. כבר התחלה טובה:)
הפריימר של לוריאל עשה הרבה גלים ברשת ובכלל, עכשיו אני מבינה למה.

הוא נעים למגע, נמרח בקלילות על העור ותענוג להניח מעליו את המייק אפ.

הפריימר של לוריאל מגיע בצנצנת זכוכית קטנה וסקסית, 15 מ"ל ורדרדים ללא כל ריח, מתאים לכל סוגי העור.

כאשר מגלים שהפריימר גם מוצלח וגם לא יקר שווה לנסות אותו.
פריימר הוא בסיס לאיפור. אחד ממוצרי האיפור החשובים בתיק, תפקידו להכין את עור הפנים בצורה מיטבית לקליטת האיפור. מניחים אותו (ממש מעט ממנו)  אחרי הלחות ולפני המייק אפ.
 בחודש אוקטובר 2010 יימכר פריימר Base Lissante במחיר מוזל של 75 ₪ במקום ב124 או ב59 ₪ בקניית מייק אפ של לוריאל.
לאתר שלי - איפור

9 תגובות:

  1. שמעתי הרבה דברים טובים על הפריימר אזה

    השבמחק
  2. ksyu
    כן, הוא עשה הרבה רעש ולא סתם.
    הוא באמת מוצלח.

    השבמחק
  3. אפשר להניח את הפריימר מעל הקרם לחות אבל לא למרוח מייק אפ מעליו? או שזה לא יועיל בכלום בעצם ?

    השבמחק
  4. כן.
    בהחלט ניתן להניח את הפריימר מעל הקרם לחות (ניתן גם לדלג על שלב הלחות) ומעליו קונסילר/פודרה ישירות ללא מייק אפ. שניהם או כל אחד לחוד (לפי הצורך). הפריימר יחליק את העור ויהיה לך קל יותר להניח מעליו את האיפור.

    השבמחק
  5. אז זה העניין .. שאני לא משתמשת בקונסילר או פודרה בכלל. פשוט אני יודעת שפריימר מחליק את העור, הוא אפקטיבי גם רק עם סומק מעליו ?

    השבמחק
  6. כן.
    כל השלבים הם מה שנקרא הא"ב לפי הסדר. 1.קרם לחות 2. פריימר 3. מייק אפ וכ"ו.. ניתן גם לדלג על השלבים ולעשות מה שטוב/נוח לך.
    אם תניחי פריימר ומעליו ישירות סומק עקרונית אין שום בעיה, הסומק יחזיק מעמד יותר זמן:) אני שואלת אותך אם את לא משתמשת במייק אפ כנראה שעור הפנים שלך נראה טוב (בת כמה את?) אז, מדוע את חושבת שאת זקוקה לפריימר?

    השבמחק
  7. הפנים שלי באמת לא נוראות כ"כ. אני סה"כ בת 16 אבל כבר חולמת בסתר על עור פנים חלק ומושלם חחח

    תודה רבה רבה לך !! :-)

    השבמחק
  8. אה הא
    ועל מה תחלמי כשתגדלי?
    תהני מהגיל ומהמראה הרענן של הגיל שלך, גם אני חולמת ולא בסתר להראות כמו בגיל 16..:)

    השבמחק
  9. אחרי תקופה ארוכה שהיה כל כך הרבה באז סביב הפריימר הזה, ניסיתי אותו לפני כמה ימים ואני ממש מרוצה! העור שלי מרגיש כל כך רך אחרי שאני מורחת אותו.. והמייקאפ פשוט נמרח כמו חמאה :) תענוג! סוף סוף המייקאפ שלי לא נכנס לקימטוטים ולאזורים יבשים בפנים.

    השבמחק