יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

יעקב אקסקלוסיב



מוצרים לשיער מתולתל

יש לי עקרונות. סבבה? סבבה!
" לא מסתפרת" הוא אחד מהעקרונות שלי, והוא נכנס לרשימה אחרי הרבה ביקורים, בהרבה מספרות, עם הרבה ספרים והרבה תספורות. הייתי בלונש, הייתי אדומה, יישרתי את התלתלים, עשיתי גוונים, בוא נאמר ככה: עד שלא שרפתי (כמעט) את כל השיער שלי, לא הבנתי. כשהבנתי היה מעט מדיי (שיער) ומאוחר מדיי (גיל).
ועדיין אני מוצאת את עצמי שוב ושוב ברגע אחד, שבריר של שניה, שוכחת את העקרונות ורצה למספרה. אני כנראה אופטימית, אין לי הסבר אחר.

חיים עם תלתלים יכולים להיות חגיגה, ההפתעה הזאת שמצפה לך כל בוקר: איך, איך (לעזאזל) הם יראו היום? יש בה משהו מרגש, מין אקסטרים מעייף.

קיצר הסתפרתי, תיכף אחזור לזה.

נכון לנשים יש קטע כזה, שאם נניח תראי בגד מגניב על מישהי שאת לא מכירה, כזה שבשניה שראית, ידעת, פשוט ידעת שזה מה שתמיד רצית, בגד כזה מגניב שהתגברת על הביישנות שלך והיית חייבת לשאול אותה. ואת מגייסת את שיא הנחמדות ואת שיא הנימוסין שלך, לוקחת נשימה ואומרת לה. "זה כל כך יפה (ועוד כמה ליקוקים) אני חייבת לשאול אותך מאיפה זה..." ונכון שתמיד אבל תמיד זאת שאת לא מכירה, יש לה בעיות זכרון קשות. (טוב נו, אתן לא מכירות) תמותי, לא תקבלי תשובה.
אבל לספרים נשים מפרגנות. תשאלי, תקבלי המלצה, בכיף אחותי.

לא התכוונתי להסתפר, באמת. שוב פעם הרגע הזה, שבריר של שניה, תספורת תלתלים יפה שראיתי, המלצה חמה (ממישהי שאני בכלל לא מכירה) יום אחרי כבר הייתי במספרה. עד חולון נסעתי, עם תוכנית מגירה, לא יוצא טוב אז:

1. משקיעים יותר באיפור. זמנית, קבלי שעה ביציאה.
2. נלך אסוף.
3. נשרוף את מה שנשאר, נעשה פן.
4. אין טעם לבכות, בסוף זה גודל.

לא הייתי צריכה תוכנית מגירה, ההמלצה שקיבלתי באמת היתה טובה, עקרונות של ברזל יש לי... בין שברירים של שניה.

• השם על הכרטיס ביקור מצדיק כותרת.
• בתמונה למעלה מוצרים מעולים לשיער מתולתל שמצאתי רק בחו"ל. (boots, אנגליה).

לאתר שלי: איפור מקצועי

14 תגובות:

  1. בתור מתולתלת,יותר נכון,שיער גלי,שגם עבר תלאות כמו צבע אדום סאן אין גוונים בכל הראש עד שכל הראש נהיה בלונדיני ועד לרגע שנמאס לי מהכול ובו צבעתי את השיער לצבע המקורי שלו ועכשיו הוא בסדר...אני תמיד מחפשת איפה להסתפר משלמת 200 שקל במספרה יוצאת מרוצה השיער יפה לכמה ימים ואז שוב אני לא יודעת מה לעשות איתו...
    המוצרים ששמת למעלה,במיוחד של הטרסמה שבו השתמשתי שהייתי באוסטרליה והוא היה מעולה,ניתנים אולי להשגה באיביי?

    השבמחק
  2. לימור
    לגבי המוצרים, הם מצויינים, כולם כל מה שבתמונה.
    לא יודעת אם ניתן להשיג באי ביי, אני רכשתי אותם כשהייתי בלונדון, בבוטס ולא דרך הנט.
    תנסי באמזון, אני כמעט בטוחה ששם תמצאי:)

    השבמחק
  3. היי...
    תודה על התשובה.
    מצאתי את טרסמה באיביי אבל לא את המוס הספציפי הזה ומי שכן טורח לשלוח לארץ רוצה 20$ או מחיר לא הגיוני אחר על משלוח.
    אמזון שולחים לארץ רק ספרים,לפי הבנתי,לא?
    ניסית במקרה את השמן המרוקאי?
    איזה סיוט זה להיות מתולתלת...

    השבמחק
  4. לימור
    אמזון זה הרבה יותר מספרים, מצרפת לינק, חפשי שם.
    http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_5_19?url=search-alias%3Daps&field-keywords=tresemme+hair+spray&sprefix=tresemme+hair+spray
    לא ניסיתי שמן מרוקאי, פחות אוהבת שמן, באופן כללי:)

    השבמחק
  5. היי....אני יודעת שאמזון זה יותר מספרים חחחח אבל הבנתי שלארץ הם שולחים רק ספרים...
    השמן מרוקאי גם יקר...את מוצרי אוסי מצאתי דווקא באיביי...
    תודה :)

    השבמחק
  6. לימור
    לגבי אמזון לא יודעת, לא הזמנתי מהם אבל כמעט בטוחה שהם שולחים לארץ הרבה מעבר לספרים.
    המוצרים של אוסי עושים נפלאות לתלתלים, ממליצה לך בחום לנסות אותם.

    השבמחק
  7. מצאתי המון מוצרים שלהם באיביי..הבעיה היא למצוא מישהו ששולח לכאן לא במחיר משכנתא...חוץ מהמוצרים של אוסי ששמת בתמונה יש לך עוד מומלצים?סליחה אם אני קרציה,אני פשוט מאלה שמנסים כל דבר לתלתלים...

    השבמחק
  8. אלה בתמונה מוצלחים באופן מיוחד.
    אולי תנסי את הסדרה של אלביב "טוטל ריפר 5" שמפו+מרכך ומסיכה ממש טובים, נהנתי מהם מאד וזה גם קרוב, לא כולל משלוחה:)

    השבמחק
  9. אלביב משמע לוריאל ואני לא קונה לוריאל בגלל הניסויים בבעלי חיים ....
    תודה בכל מקרה...
    אני יותר מחפשת קרם או מוס שיסדרו את השיער לכל היום..עד היום לא מצאתי קרם כזה..הזמנתי את TIGI הריח מעולה אבל הוא כל הזמן משאיר לי לבנים בשיער

    השבמחק
  10. לימור
    קניתי במספרה אצלו, קרם לחות לשיער, לא ניסיתי מספיק זמן... בנתיים עושה רושם טוב, נקרא: VENUS מיוצר ע"י PURE.
    ושוב, המוס שבתמונה, שניהם הכי טובים שפגשתי עד כה.

    השבמחק
  11. כל כך מזדהה איתך עם עניין התלתלים, זה סרט אחר לגמרי.
    אבל אצלי להסתפר זה חובה. פעם ברבעון אני מתייצבת לגוונים ותספורת.
    האמת שהתלתלים שלי מאוד שונים משלך והשיער שלי גם יותר ארוך. הם פתוחים ולא נפוחים. ועדיין בשביל לקבל תלתול רציני אני מתאמצת. כל פעם אני מתלבטת אם לא עדיף לעשות פן ולסגור את הפינה הזו לכמה ימים.... איזו השקעה זו עםתלתלים חבל"ז!

    השבמחק
  12. זהו
    שכל פעם אני נכנסת למספרה עם שיער עד התחת (רטוב אבל מה זה משנה..) לעשות קצוות ויוצאת עם קארה, במקרה הטוב. לגבי פן אני מאד אוהבת, אבל קשה לי בלי החפיפה היומית.

    השבמחק
  13. את לא לבד מתוקה. כל אחת ואחת מאיתנו הסתפרו והצטערו על זה אח"כ לפחות פעם בחיים. בילדות, זה מלווה בבכי ודיכאון עמוק, ובבגרות זה מלווה, אממ.. טוב בבכי ודיכאון עמוק. למזלנו יש היום תוספי שיער, כובעים מגניבים, ובסה"כ אנחנו לא גברים, השיער צומח בחזרה :)

    השבמחק
  14. את לא לבד מתוקה. כל אחת ואחת מאיתנו הסתפרו והצטערו על זה אח"כ לפחות פעם בחיים. בילדות, זה מלווה בבכי ודיכאון עמוק, ובבגרות זה מלווה, אממ.. טוב בבכי ודיכאון עמוק. למזלנו יש היום תוספי שיער, כובעים מגניבים, ובסה"כ אנחנו לא גברים, השיער צומח בחזרה :)

    השבמחק